Sezon podatkowy jest tutaj i czy jest to twój pierwszy rok w biznesie czy dziesiąty rok, zawsze masz wrażenie, że istnieje nieskończona lista zadań do wykonania, aby złożyć wniosek o zwrot. Jeśli mieszkasz w USA, ten przewodnik krok po kroku pomoże Ci się zorganizować, abyś mógł zacząć skakać i złożyć zeznanie podatkowe na 2016 r. Na długo przed terminem.
Zacznijmy.
Krok 1: Zapamiętaj te terminy podatkowe
Terminy podatkowe mogą Cię podkraść. Ich brak może skutkować kosztownymi karami.
Twoje podatki są płatne 30 kwietnia. W zależności od charakteru Twojej firmy, możesz również przesłać dodatkowe dokumenty do urzędu skarbowego przed tą datą.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, czas iść bez papieru. Przechowywanie pokwitowań przez Internet pozwoli Ci zaoszczędzić z góry papieru, aby posortować czas przychodu.
Te narzędzia pomogą Ci uporządkować rachunki w sposób elektroniczny:
Evernote (bezpłatny)
Możesz przesyłać i uzyskiwać dostęp do skanów lub fotografii paragonów, wizytówek i ważnych dokumentów z dowolnego urządzenia. Użyj skanera ScanSnap Evernote Edition, aby przesyłać dokumenty bezpośrednio na swoje konto Evernote.
ShoeBoxed (do 100 USD / miesiąc)
Jeśli masz ogromny zaległy paragon do przechowywania, możesz wysłać je do jednej z “Magicznych kopert” Shoeboxed, a Shoeboxed wprowadzi wszystkie dane za Ciebie.
Expensify (zaczyna się od 5 $ / miesiąc dla każdego aktywnego użytkownika)
Płatności dokonywane za pomocą podłączonych kart bankowych są automatycznie importowane, a wydatki gotówkowe są dodawane ręcznie. Aplikacja mobilna Expensify pozwala także fotografować i przechowywać rachunki w drodze. Wpłaty są automatycznie dopasowywane do poprawnego wydatku za pomocą technologii SmartScan serwisu.
Krok 3: zaktualizuj swoje księgi rachunkowe
Aby złożyć swoje podatki, musisz upewnić się, że Twoje książki są aktualne. Wyraźny zestaw książek daje dokładny obraz przychodów i wydatków firmy. Są także twoją pierwszą linią obrony w przypadku audytu.
Możesz korzystać z internetowego oprogramowania księgowego do przetwarzania własnych ksiąg rachunkowych. Ewentualnie, jeśli wolisz, aby profesjonaliści zrobili to za ciebie, spójrz na zatrudnianie księgowego zarówno na miejscu, jak i online.
Jeśli informacje w twoich książkach są nieprawidłowe, ryzykujesz niechcący fałszywe roszczenie do IRS.
Jeśli chodzi o aktualizowanie swoich książek, wybierz metodę, która jest dla Ciebie najlepsza w oparciu o ilość czasu, jaką musisz poświęcić na księgowość, budżet i pewność, że myślisz o zarządzaniu własnymi książkami.
Krok 4: Prześlij 1099
Jeśli zapłaciłeś niezależnemu kontrahentowi ponad 600 USD w trakcie roku podatkowego, powinieneś już wysłać do Wykonawcy formularz 1099 do 1 lutego, a do 31 marca 2017 r. Prześlesz go do IRS.
Krok 5: Zapoznaj się z wymogami podatkowymi dotyczącymi sprzedaży
Przepisy dotyczące podatku od sprzedaży są złożone w najlepszym momencie. Będziesz chciał skonsultować się ze swoim księgowym w tej sprawie, ale spójrzmy krótko, w jaki sposób podatek obrotowy dotyczy firm internetowych.
Wymogi podatkowe państwa są podyktowane przez koncepcję prawną zwaną “nexus”. Nexus oznacza, że firma musi mieć fizyczne połączenie z państwem, aby pobierać tam podatek obrotowy. Jeśli Twoja firma rozwija stan nexus w stanie, musisz pobrać podatek od sprzedaży w tym stanie.
Podczas gdy wiele firm będzie miało tylko nexus z państwem, w którym mieszkają, są przypadki, w których Twoja firma może rozwijać Nexus w dodatkowych stanach.
Oto kilka przykładów rzeczy, które rozwijają nexus:
Biuro
Pracowników
Magazyn
Hosting pop-up shop lub sprzedaż na targach rzemiosła
Przechowywanie zapasów
Jesteś prawnie zobowiązany do pobrania podatku obrotowego w dowolnym miejscu, w którym twoja firma opracowała nexus. Przepisy podatkowe różnią się w poszczególnych stanach, więc zanim złożysz zeznanie, skonsultuj się z doradcą podatkowym, aby potwierdzić, że odpowiednio spełniasz wymagania podatkowe od sprzedaży.
Krok 6: Rozważ złożenie wniosku o przedłużenie podatku
Ważne jest, aby zrozumieć, że przedłużenie podatku nie powoduje, że nie płacisz podatków należnych w regularnym terminie.
Więc po co zawracać sobie głowę złożeniem wniosku o przedłużenie? Złożenie wniosku o przedłużenie jest łatwe i daje więcej czasu na złożenie zeznania podatkowego.
Aby złożyć wniosek o rozszerzenie podatku, musisz wypełnić formularz rozszerzenia podatku, który odpowiada Twojemu biznesowi (poniżej) i oszacować kwotę podatków, które jesteś winien w danym roku. Następnie prześlij wypełniony formularz i zapłatę za należne podatki IRS drogą elektroniczną lub pocztą do 15 kwietnia (16 marca dla korporacji).
Tak długo, jak robisz przed terminem, rozszerzenie jest automatyczne. Urząd skarbowy skontaktuje się z Tobą tylko wtedy, gdy twoja aplikacja zostanie odrzucona.
Pamiętaj, że jeśli nie dokonasz płatności za podatki należne z powodu regularnego terminu podatkowego, możesz zostać pociągnięty do odpowiedzialności za kary i odsetki, nawet jeśli złożyłeś wniosek o przedłużenie.
Aby złożyć wniosek o rozszerzenie podatku, skorzystaj z formularza odpowiadającego typowi Twojej firmy:
Współpraca – 15 marca 2017 r
Aby zakwalifikować się do automatycznego przedłużenia o 7 miesięcy, skorzystaj z formularza 7004.
Korporacje – 17 kwietnia 2017 r
Aby zakwalifikować się do automatycznego przedłużenia o 6 miesięcy, skorzystaj z formularza 7004.
Wyłączni właściciele – 17 kwietnia 2017 r
Aby zakwalifikować się do automatycznego przedłużenia o 6 miesięcy, należy skorzystać z formularza 4868.
Krok 7: Sprawdź te potrącenia podatkowe
Poniższe odliczenia są powszechnie dostępne dla sprzedawców internetowych.
Wydatki te można odliczyć na liście C, formularz 1040, o ile nie zaznaczono inaczej.
Zwróć uwagę, że jeśli Twoja firma jest nowa, musisz skonsultować się ze swoim księgowym, ponieważ niektóre z twoich wydatków mogą podlegać “początkowym kosztom”.
Domowe biuro
Aby zakwalifikować się do odliczenia od biura domowego, musisz spełnić trzy wymagania: wyłączność, regularność i pierwszeństwo.
Wyłączność: Twój obszar roboczy musi być używany wyłącznie w celach biznesowych.
Regularność: Twoje biuro domowe musi być regularnie używane. Nie musi to być codziennie, ale powinno być spójne.
Pierwszeństwo: Powinieneś spędzać większość czasu w swoim biurze domowym i prowadzić tam najważniejsze działania biznesowe.
Aby obliczyć odliczenie w biurze macierzystym, możesz użyć metody uproszczonej lub zwykłej. Dzięki uproszczonej metodzie bierzesz standardową dedukcję w wysokości 5 USD za metr kwadratowy domu, który jest używany w celach biznesowych, do maksymalnej wysokości 300 stóp kwadratowych.
Przy użyciu zwykłej metody musisz obliczyć rzeczywisty procent domu, który jest wykorzystywany w biznesie, dzieląc obszar wykorzystywany w biznesie na łączną powierzchnię domu.
Jeśli obliczysz swoje odliczenie przy użyciu zwykłej metody, musisz również wypełnić Formularz 8829.
Edukacja
Jeśli bierzesz udział w zajęciach lub warsztatach, które zwiększają wartość Twojej firmy i / lub zwiększają Twoją wiedzę, są w pełni odliczane.
Koszt telefonu i Internetu
Jeśli masz telefon używany wyłącznie do celów służbowych, koszt abonamentu jest w pełni odliczany jako koszt użytkowania. Jeśli używasz telefonu do celów biznesowych i osobistych, możesz odliczyć tylko część całkowitego kosztu rachunku telefonicznego na podstawie tego, ile wykorzystałeś w telefonie komórkowym.
Na przykład, jeśli korzystasz z telefonu komórkowego 60% dla firm i 40% dla osobistych, możesz odliczyć 60% powiązanych kosztów. Prowadzenie szczegółowego rachunku telefonicznego jest dobrym sposobem na wsparcie roszczenia, jeśli kiedykolwiek zostaniesz poddany audytowi.
Jeśli korzystasz z usług takich jak Skype lub Google Voice, możesz odliczyć je jako wydatki biurowe.
Twój rachunek internetowy można również odliczyć jako koszt użytkowania. Jeśli pracujesz poza biurem domowym i korzystasz z jednego połączenia internetowego, musisz je wykorzystać do osobistego użytku. Oblicz procent wykorzystania związanego z działalnością i zastosuj go do sumy.
Web Hosting i motywy sklepów internetowych
Koszt rejestracji domeny i hostingu można odliczyć w ramach innych wydatków. Możesz także odliczyć koszt wszelkich szablonów sklepów internetowych lub niestandardowych Shopify, które kupujesz dla swojej firmy, jako wydatek na oprogramowanie lub marketing.
Wykonawca pracy
Koszt wynajęcia niezależnego kontrahenta można uznać za pracę kontraktową.
Koszty wysyłki
Koszt wysyłki towarów do klientów, takich jak koszty wysyłki i pakowania, można uznać za inne wydatki.
Wykorzystanie pojazdu
Aby odliczyć wykorzystanie pojazdu w celach służbowych, musisz monitorować przebieg podróży służbowych. Można to zrobić szybko za pomocą narzędzia, takiego jak moduł śledzenia przebiegu Shoeboxed. Przynajmniej należy zanotować liczbę kilometrów przejechanych przez cały rok (zapisz odczyt z licznika na 1 stycznia, a następnie 31 grudnia) i zapisuj w kalendarzu zapisy spotkań, wycieczek na pocztę itp.
Inną popularną techniką jest śledzenie przebiegu biznesowego i osobistego przez okres dwóch tygodni co kwartał. Możesz użyć tego na koniec roku, aby obliczyć wskaźnik biznesowy kontra osobisty.
Po ustaleniu łącznego przebiegu, podziel mile biznesowe na całkowitą liczbę przejechanych kilometrów, aby określić procent wykorzystania biznesu.
Opłaty za usługi online
Usługi online wykorzystywane do celów biznesowych, takie jak Shopify, Mailchimp, Shoeboxed i wszelkie inne aplikacje używane do prowadzenia działalności gospodarczej podlegają odliczeniu jako wydatki biznesowe.
Sprzęt
Koszt sprzętu biznesowego, na przykład komputera biznesowego, aparatu fotograficznego i telefonu komórkowego (jeśli jesteś jego właścicielem), można odzyskać poprzez amortyzację lub potrącenie z sekcji 179. W niektórych przypadkach księgowy może nawet zalecić odjęcie kosztu wyposażenia biznesowego jako standardowego wydatku biznesowego.
Zdecydowanie zaleca się współpracę z księgowym w celu prawidłowego odliczenia kosztów sprzętu. Wszystkie te podejścia do odliczania kosztów sprzętu mogą zapewnić różne korzyści finansowe dla Twojej firmy. Na przykład może być bardziej korzystne odliczanie kosztów sprzętu za jednym trafieniem (za pomocą odliczenia z sekcji 179 lub jako standardowy wydatek biznesowy) lub amortyzowanie kosztów w ciągu kilku lat.
Co więcej, różne pozycje są amortyzowane przy użyciu różnych metod amortyzacji, a ustawienie harmonogramu amortyzacji może być bardzo trudne, aby uzyskać właściwą.
Najlepszym sposobem na prawidłowe odliczenie kosztów sprzętu biznesowego jest rejestrowanie wszystkich zakupów sprzętu biznesowego i poproszenie swojego księgowego o poradę, jak je odliczyć w zeznaniu podatkowym.
Profesjonalne usługi
Opłaty prawne i zawodowe, które są niezbędne i bezpośrednio związane z prowadzeniem firmy, takie jak opłaty pobierane przez księgowych i księgowych, można uznać za usługi profesjonalne.
Krok 8: Znajdź właściwego księgowego i zadaj te pytania
Szukając księgowego, który pomoże Ci złożyć podatek, weź pod uwagę, jak dobrze rozumieją Twoją branżę, konkretne potrzeby Twojej firmy i czy rozliczają się według godziny lub pobierają stałą opłatę.
Po zatrudnieniu księgowego zadaj mu następujące pytania, aby sprawdzić, czy istnieją inne sposoby na obniżenie podatku:
Czy są dostępne lokalne ulgi podatkowe? (jest to duże, że często tęsknią za przedsiębiorcami)
Czy moja firma ma połączenia w innych stanach? Czy właściwie uregulowałem podatek od sprzedaży?
Czy zmiana mojej struktury biznesowej ma swoje zalety?
Do Ciebie
Podatki prawdopodobnie nie należą do Twojej ulubionej części własności firmy, ale przy odrobinie planowania i organizacji możesz zmaksymalizować swoje odliczenia i odciążyć stres z sezonu podatkowego.
Jeśli masz pytania dotyczące przygotowania biznesu online na czas podatkowy, daj nam znać w komentarzach poniżej, a my dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc!